Spørsmål & svar

Ofte stilte spørsmål

Du kan velge om du ønsker å betale med VISA eller MASTERCARD.
Faktura gjelder kun for eksisterende godkjente kunder.

Kvittering for kjøpet blir sendt på epost når ordre er ferdigstilt.

Vi sender alle våre varer direkte fra våre leverandører. Lagerførte varer bestilt før kl 12 forsøker normalt å sende samme dag.

Pakkespor fra Posten eller Postnord sendes på epost  når ordre er ferdigstilt.

Privatpersoner sendes varen på post i butikk om ikke annet er avtalt.
Firma sendes som standard som bedriftspakke på dør.

Vi sender varer til hele Norge.

Produktet mitt er ødelagt under transport. Hva gjør jeg?
  • Gjør en anmerkning om skaden på sjåførens håndterminal/fraktbrev
  • Ta så umiddelbart kontakt og send e-post til [email protected].
  • Inntil saken er avklart er det fint om du tar vare på produktet og emballasjen

Om du ønsker å endre eller kanslere din ordre kontakt [email protected] snarest.

Angrefrist (privat):
Du har 14 dagers angrefrist fra den dagen du mottar varen fra oss. Benytt deg av angrerettsskjemaet for å angre på kjøpet ditt, pakk varen pent ned igjen og send den tilbake til oss. Du må da bestille og betale frakt selv.

Du kan forvente å få pengene dine tilbake innen 2-10 virkedager etter mottatt vare. Hvor lang tid det faktisk tar avhenger av hvilken bank du bruker.

Reparasjon:
Normal behandlingstid for service/reparasjon er 2-4 uker.